1 week

En vecka kvar i detta land.
Kan knappt fatta det, känns fortfarande lite overkligt.
Men det ska bli riktigt härligt!
Så skönt att bara kunna släppa allt här hemma och veta att jag kan vara borta hur länge jag vill, men också komma hem precis när jag vill.
Jag känner att det är omöjligt för mig som person att stå och trampa på ett och samma ställe hur länge som helst.
Det går bara inte!

Changes - A must



Idag är jag ledig faktiskt, sitter på stationen i Malmö och väntar på my beloved sister.
Hon fick sluta tidigare idag så vi ska shoppa loss lite nu efter löningen igår :-)

Kommer sakna dig så sjukt mycket syster yster
Finns inget värre än att åka iväg någonstans och lämna dig här hemma och veta att jag inte vara där vid din sida
Men jag hoppas du vet att jag alltid finns där för dig ändån, oavsett vad
Just say it - and I'm on the first plane right back home ♥



Kommentarer
Postat av: jooana

ja hur fan ska detta gå... du är min trygghet som jag vet alltid kommer stanna vid min sida. tanken på att vara utan dig igen får tårarna att rinna varje gång
du förstår hur allt känns, ALLT!

2007-08-29 @ 21:53:25
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0