Bloody Sunday

Ännu en trist söndag... kom hem från Malmö för en stund sen, riktigt seg natt igår sjukt mycket att göra som vanligt på jobbet, slutade 5 på morgonen så man är måttligt pigg idag:-(

VINST igår!!! Matchen slutade 6-2 till oss :-) och jag är faktiskt nöjd med min debut, spelade bra och gjorde 2 assister
Nästa match är fredagen den 24 aug kl.17.30 på hemmaplan då vi möter Dösjöbro
Så då förväntar jag mig mycket mycket publik hehe


sitter hemma nu och väntar på att gymmet ska öppna så jag kan gå och lyfta lite



my mind is upside down and inside out
don't know what to do or think
don't know what you wan't or what you're thinking                     
this is not me
but still I like u
confusing shit

                                                                                              image7                                 
                                                                                                                                        
i'm out

Kommentarer
Postat av: Slelin

GRATTIS:. :P Gjorde du några mål?

2007-08-13 @ 18:17:02
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: jooana

nejnej ja har ej glömt bort dig, men ja slutade så sent sen glömde jag bort sms:et var helt slut i huvet :S förlåt systeryster, o bajs på våra kameror!!

2007-08-14 @ 18:07:18
URL: http://yooa.blogg.se
Postat av: Ania

Ringt körskolan? Grattis till vinsten :)

2007-08-14 @ 18:45:30
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0