Mallorca

Den här veckan började bra, jobbade igår som vanligt och så fick jag ett samtal av Anouk som var hemma från Mallorca och hälsade på i Sverige igen :-)
Så vi träffades och fikade lite, många gamla Teneriffa minnen som drogs upp hehe
         

Det visade sig att Anouk har jätte tråkigt om dagarna nere på Mallorca för att hennes pojkvän Luciano jobbar varje dag... så vi kom överens om att det skulle kanske varit en trevlig idé att jag kom och häslade på henne... eller kanske till och med stannar där.. och så verkar det se ut att bli :-)

så om ca 2 veckor så är jag förmodligen på ett plan på väg mot Mallis
VIVA ESPAÑA
äntligen


så nu måste jag alltså säga upp mig från mitt jobb...eller rättare sagt säga att jag inte kan jobba mer, för eftersom jag bara är 'efter behov' anställd så har jag inga förpliktelser
ska försöka få ett tillfälle imorgon att prata med bossen om det
lite nervöst men men man måste tänka på sig själv och vad det är man vill göra
det sista jag tänker göra är att stanna här hemma och ruttna

jag älskar förändringar och det känns som det behövs lite då och då för att man ska få lite ny livsinspiration

det enda som känns tråkigt är att jag just har satt igång med fotbollen igen, för jag trivs verkligen med det och har jätte roligt på träningarna och det är riktigt kul att spela match igen

men antagligen kommer jag bara vara borta nån månad, så jag får hålla igång under tiden jag är borta och sen get right back on it när jag kommer hem igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0