utan ostbågslukt på E22:an

Godkväll babes

ja då har man spenderat ännu en dag på Lomma Beach, svettigt värre men brun har man blivit igen och det känns skönt! OBS!!! Det luktade inte ostbågar på motorvägen idag...hahaha
Sen var det dags för fotbolls träning, jobbigt i denna värmen..
men enligt vädret så ska det visst regna resten av veckan, tycker vi  inte om
när man låg på stranden önska man bara att man var utomlands igen
men det får nog vänta tills i vår
nu måste jag spara inför vintersäsongen som jag tänkt tillbringa antingen i Åre eller i St Anton i Österrike
ingen som är sugen att hänga på ? :)


ikväll är jag väldigt trött, som alla andra kvällar också
Men jag mår BRA

en viss person gör mig glad
på något konstigt vis
men också förvirrad
men jag gillar dig


"Don't undermine your worth by comparing yourself with others.
 It is because we are different that each of us is special."

Kommentarer
Postat av: Patrick Nilsson

när kommer du till amerikatt då? :P

2007-08-10 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0