weekend

ja då var det äntligen helg igen!
är ledig idag så började dagen med att gå upp tidigt och gick ut och tog en morgonpromenad på 1h.
Kolla på Days of Our Lifes.. såklart haha.
Tänkte vara lite duktig idag och städa lite i crackhouse, sen gå och handla lite mat och så...
senare ikväll kommer förmodligen Han och hälsar på mig
mysigt <3

idag åker syrran och elin till Sthlm - ta de lugnt babes och kom hem levande

imorgon ska jag spela min första fotbollsmatch, eller ja inte riktigt den första.. men den första på riktigt länge :)
så hull tummarna för mig och tjejerna när vi ska krossa Stora Harrie

Kommentarer
Postat av: Ania

Jag ska ta mitt på Nya trafikskolan i K-stad. Börjar på Intensiv den 20 :) Skönt att få det gjort! När hade du tänk ta ditt? hehe

2007-08-10 @ 18:52:07
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Mia

Haha javisst =) Men ska ta de rätt lugnt... Blir typ bara 2 cider lr ngt.. =) Men ja imorn ska vi lätt krossa Storra Harrie!!! =)=) Kul du ska spela nu juee... Jodå, haha med huvudet är de bra... =P Ses imorn =D PUSSSA

2007-08-10 @ 20:13:00
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0