Jaha då..

Ja .. det här ska väl då föreställa min blogg :) haha. inte så haj på det här än men det löser sig säkert med tiden.
Tänkte eftersom jag faktiskt ska lämna Sverige för ett ganska bra tag så kanske det kan vara kul om mina goda vänner ska kunna få läsa lite av vad som händer i mitt liv när jag e där borta.. I Spanien alltså, för att vara mer exakt på Teneriffa och bo i Playa de las Americas på ett 4-stjärnigt hotell som heter Oasis Golf Resort där jag också ska jobba.. ska bli ganska så härligt faktiskt :p
Men hur som helst..  ska försöka få lite koll på det här.. sen kan ni som vill och e intresserade av min tillvaro gärna läsa lite om mitt liv där nere... :)

tack för mig så länge

/ JBoo


Kommentarer
Postat av: izabelle melin

hej hej det är din kusin

2007-01-12 @ 16:21:23
URL: http://www.lunar.se
Postat av: Cherie

Jag går också H&R, fast i Eslöv. Ska också praktisera utomlands,men i Italien. Fast jag ska bara vara borta 10 veckor =/ Är du i köket, serveringen eller du går hotell?

2007-01-25 @ 10:43:17
URL: http://chanii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0