Almost there

Ja detta blir det sista inlägget från Sverige innan jag beger mig av..
Som vanligt så ska jag alltid vara i sista minuten och har spenderat min natt med att tvätta och packa osv.
Har inte sovit en blund så börjar bli lite trött faktiskt...

det enda tråkiga är att min väska väger för mycket :-(
jag förstår inte hur flygbolagen tänker egentligen, tror dom verkligen att man ska klara sig på bara 15 kg!!! helt sjukt ju... om jag hade fått bestämma så skulle det varit minst 30 då hade man fått med sig allt man behöver :-)
men jag har verkligen försökt att bara ta det viktigaste den här gången och inte som sist när vi åkte till Teneriffa hehe.
Men hur som helst så väger min resväska 21 kg nu när jag packat färdigt... och alltså måste jag packa om för att försöka få bort nåt litet kilo
Dom rånar ju en på flygplatsen, man måste betala 60 DKK PER KILO i övervikt. USCH säger jag bara
men men jag ska strax göra ett sista försök

fått ner den till 20 får nöja mig med det




nu drar jag :P

ha det så bra alla här hemma!

image13

Kommentarer
Postat av: sanne

ha det nu så underbart gumman och va rädd om dig. tycker vi får ses och festa när du kommer hem som vi pratat om så länge nu:) Pusspuss

2007-09-05 @ 12:20:39
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0