Home Sweet Home

Hej allihopa

JBoo är hemma igen :-)
Känns riktigt skönt faktiskt.. Jag har haft 3 underbara veckor på Mallorca!
Allt gick jättebra och jag har lärt mig så mycket mer än jag trodde jag skulle göra.
Är så glad att jag åkte och gjorde detta!
Finns massa bilder på min Facebook från resan..

Känns alltid lika skumt att komma tillbaka till Sverige, men alltid lika skönt.
Det blev en surprise för alla den här gången också att jag kom hem..fast den här gången visste verkligen ingen!
Så underbart att få krama om dig igen lillasyster och känna din kärlek ♥

Sen blev det utgång igår trots allt, precis som om man inte har fått i sig tillräckligt med alkohol de senaste 2 veckorna, haha..
Först förfest hos UR sen vidare till Björkaloge. Helt okej..det enda som egentligen var roligt var att träffa mina underbara vänner igen, fan vad jag har saknat er!

Vaknade riktigt seg imorse.. gick hem till mamma & pappa, som fortfarande inte visste att jag kommit hem, och överraskade dom :-)

Kommentarer
Postat av: sanne

VÄLKOMMEN HEM :) Hoppas allt är bra med dig:) När se vi då? PUSSSS

2007-09-23 @ 16:55:46
URL: http://saaane.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad roligt för dig! Ses vi snart?
Puss

2007-09-23 @ 17:14:14
URL: http://pincetten.blogg.se
Postat av: Ania

Åh vad roligt! Jag som trodde du skulle vara borta flera månader! :D
Puss på dig snäckan

2007-09-23 @ 19:00:14
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0