Hoooola Suecia

Antligen framme :-)

Resan gick bra,  landade vid 8 tiden i tisdags och var en aning forvirrad pa flygplatsen haha
Men fick till slut tag pa Anouk och fick reda pa deras adress.
Fick tag pa en polis som forklarade vart bussarna gick.. jag tog stadsbussen in till huvudstaden Palma och sedan dar fick jag leta upp bussen som gick till Port ´d Alcudia.. lite klurigt men till slut hittade jag och hann lyckligtvis med den sista bussen kl 21.
Var framme vid 22 tiden och Anouk kom och motte mig.

Igar var det lite molnigt under dagen sa vi lag bara hemma och slappade.. sen pa eftermiddagen blev det soligt och jag gick ner till stranden.
Idag har det varit jattevarmt och jag har legat pa stranden sjalv hela dagen, riktigt skont.. och varmt i vattnet ar det :-)

Har varit duktig och joggat langs stranden bade igar och idag, jatteskont

Nu sitter vi pa ett litet internet café och sen ska vi nog ta en liten fika nanstans

Imorgon blir det formodligen ocksa stranden o sen ratt lugnt pa kvallen eftersom vi aker till Magaluf pa lordag morgon.. ska bli grymt kul !!!

Skriver igen nar jag kan... saknar er alla hoppas ni har det bra dar hemma

BESITOS ♥

Kommentarer
Postat av: jooana

saknar dig med, jag fick lägenheten by the way så jag flyttar troligtvis i oktober, annars 1 november!

2007-09-07 @ 16:58:17
URL: http://yooa.blogg.se
Postat av: Slellen

Wie wie wie! :) Så härligt de låter! Du måste skriva oftaaaa! pussss

2007-09-09 @ 22:21:55
URL: http://slellens.blogg.se
Postat av: sanne

Hur har du det gumman? Hör av dig när du kommit hem:)

2007-09-23 @ 10:59:01
URL: http://saaane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0