3 april

Vilken seeeeeeeeeg dag!

Träningen gick bra imorse
uppvärmning på löpbandet
axlar/mag pass
nervarv på motionscykeln
stretching

Och sen började en helvetes lunch, vart fan kom allt folket ifrån, sjukt mycket att göra..
sen var det seeeeeeeeeeeeeeeegt.
Inte alls irriterande heller att det var ett sådant härligt vårväder ute.
Stod på trappan och njöt en liten stund iaf, tänkte på allt annat man kunde gjort istället för att sitta och ruttna på jävla Valentino, alltså det är verkligen sjukt vilket hat jag känner för min arbetsplats just nu!
Känns som det har varit typ 100 olika tjejer och provjobbat vid det här laget.. och den ena är sämre än den andra!
Finns det inte en jävel som kan servera eller vad?
Aaahh, jag blir galen!
Tjejen som var där idag hette Blerta.. finns ens det namnet?
Jag fick typ fråga henne 3 gånger innan jag hörde rätt, haha
Hon hade visst sagt att hon jobbat i 6 år inom branchen.. men det hade hon nog INTE gjort.
Hennes mobil ringer mitt i restaurangen och hon svarar och pratar skithögt och förklarar för sin vän att hon måste ringa upp senare..  sen hade hon så tighta och låga jeans att hon visa hela röven när hon stod och torkade av borden.. haha, jag visste om jag skulle skratta eller gråta
Hon fick sig en del otrevliga kommentarer utav mig kan jag säga..
trodde jag hade sett det värsta, men det blir ju bara värre och värre..
vill snart bara säga upp mig...

om det inte hade varit för att jag verkligen verkligen behöver pengarna till USA så hade jag inte tvekat en sekund för att bli arbetslös istället.
Much better than this shit

Men hur som helst, så var det inte det jag skulle komma in på..
när jag stod ute i det fina vädret så drömde jag mig bort och tänkte på allt annat jag velat göra idag,
t.ex ut och jogga utan att frysa fingrarna av sig, finns inget bättre än att springa ute i vårvädret!
eller bara sitta och ta en glass med min syster på en bänk på torget,
ja, vad som helst hade varit en miljon gånger bättre!
Sen fick jag syn på min kusin och hennes kära hund med en pippilott på huvudet, urgulligt :-) , som var ute och vandrade i byn, så jag vinkade dit dom och vi hade en trevlig liten pratstund!
Eller ja, jag var nog mest irriterad över min dag känns det som..haha
förlåt Emelie om jag inte bjöd på en trevlig konversation!

Men till slut så var började klockan närma sig 21, och jag hade förberett det mesta inför morgondagen så då tog jag mitt pick och pack och lämnade restaurangen..
gick och hämtade Skruttan, min kära Polo för er som inte vet,
och vi körde hem till Bangatan 42.
Ringde till Mia och vi hade en lååång pratstund om allt och inget, mycket trevligt!
Det är väldigt kul att äntligen ha en tjejkompis som delar ens intresse för träning och som är lika engagerad i det..
det ska du veta babe :-)

Snart är det läggdags, blir nog att sova ut ett tag imorgon eftersom jag inte börjar förrän 16.00.
Gymmet på dagen såklart!
Kanske lite ben/biceps imorgon, får se vad kroppen känner för imorgon.

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww hun! Känner detsamma! Skit kul att äntligen ha någon som också gör det man älskar, dvs träningen :)
sen är det ju också en fördel att vi har så mycket gemensamt, skit kul o vara med dig o pratstunden var trevlig! :) Att det skulle ta så många år innan vi kom på de, haha! :)
Puss

2008-04-04 @ 09:44:08
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha ingen fara ;) Men nästa gång vi ses kan du ju vara lite gladare =P

2008-04-05 @ 02:13:55
URL: http://pincetten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0