Ben & Jerry´s - What would I do without you ?

image198
Kan man bli mer glassgalen än vad jag är?
Finns det något bättre än Ben & Jerry´s?
Ahhh..jag blir galen!
Sjukt sugen!
Har inte ätit glass på exakt en vecka nu!
And I'm about to go craaaazyyy :-)
Blir kanske en liten glass-kväll ikväll..
..känner att jag kan unna mig det efter en bra vecka då jag skött min kost  och träning mycket bra!
Får se hur jag känner senare..

Kan inte vänta tills jag kommer till USA - finns så sjukt många andra goda smaker som vi inte har i Sverige som jag bara mååååste smaka :-P

Kolla in deras hemsida
www.benjerry.se
www.benjerry.com

Kommentarer
Postat av: t

Fan var längesen!!! vill ha glass glass glass haha

2008-04-17 @ 18:46:04
URL: http://tuzze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0