Bröst/mage

Seeeg träning idag,
bänkpressen gick inte som jag ville
Men det berodde nog till stor del på att min kropp är ganska så utmattad efter denna veckans träning och sen har jag lite ont i ryggen... blää
jag som ville ta 50 idag, men skam den som ger sig
Snart tar jag det, förhoppningsvis :-)
Sen blev det lite lutande hantelpress och sen pec-decen, kändes bättre i dom övningarna så det var skönt
Körde lite mage också
Sprang före passet och sen blev det motionscykeln efteråt, sist stretching.
Ska lägga in lite bilder från gymmet lite senare när jag får tid.

Ska snart hoppa in duschen sen börja göra mig i ordning för jobbet.
Ska stå i baren på Skeppsbron ikväll, blir nog det några lördagar framöver fram tills jag åker.

So long...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt gumman! Vi växer för varje dag. I hope! :)
Hoppas allt är bra med dig, trots alla omständigheterna!
Pusss puss

2008-04-05 @ 23:37:19
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0