Gårdagen

Efter frukosten körde jag till Björkviksbadet i Höör.
Köpte ett månads kort efter som det kostar 70 spänn för att simma en gång
och månadskortet gick på 350, vilket betyder att jag bara behöver simma 5 gånger för att inte förlora på det.
Tänkte börja simma minst 2 gånger i veckan iaf..
Riktigt skönt var det!
Simmade i en timme så det blev 2000 meter, ganska lagom..
Varvade längderna med bröstsim/ryggsim/crawl - höll ganska bra tempo hela passet..

Sen ringde lillasyster och ville åka till Nova för att shoppa lite!
Hem och käkade lunch först sen körde vi iväg,
craaazy bilrunda
haha, helkt galet var det..lång historia så orkar inte berätta, men vi skrattade ihäl oss en sak som är säkert ;-)
Sen när vi väl kommit fram till Nova så blev det lite shopping.
Jag köpte en ny telefon, en jättesöt miniliten rosa samsung..

 


Blev även ett fint nagellack från IsaDora "Smachy Cerise", lite skimrande rosa/rött..lovely!
Ett par nya tränings tights från Nike, grymt sköna!
Sen lite hårklämmor/tottar, och en mascara..
Det fick räcka eftersom jag måste spara på slantarna.. boooring :-(

Sen var det dags för träning när vi kommit tillbaks till Hörby.. eller ja, för min del iaf!
Sjuka lillasyster ville inte.. hon får bli frisk först.. sen ska jag nog lyckas dra upp dig till gymmet några dagar i veckan om jag får som jag vill :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0