Godmorgon

Segt att ta sig upp idag, hade problem med att somna igår med.. förstår inte, jag är trött, men det går inte att sova, tusen tankar och funderingar som susar runt i huvudet.
Ahhhrg..varför kan jag inte soooova bara, jag behöver min sömn!!! Blir koko ju :S
Tog mig upp lite för sent..om det skulle bli som tänkt, så skulle jag redan varit på gymmet.
Men har tryckt i mig en protein drink precis..jobbigt att äta så här tidigt tycker jag..
Ska packa min väska, ta lite Rage, sen blir det iaf en timmes intensiv träning!
Efter det väntar ett 10h pass på mitt underbara arbete... NOT!!
Meeen, jag ska försöka hålla humöret uppe idag ändån.

Have a lovely day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0