Godnatt/Godmorgon

Ja då var man nyss hemkommen från jobbet.
Fick stå i stora baren tillsammans med grabbarna.
Var mycket folk som vanligt, så det var kul att jobba!

Fick ett mess av en kompis angående ett heltidsjobb på Vespa.
Vet dock ej om det är i Lund eller Malmö.
Ska ringa imorgon och höra med henne.
Hade ju bara varit så perfekt om jag kunnat få ett nytt jobb fram tills jag åker.
Så vi får se, vi får se..

Nu är jag däremot sinnesjukt trött och ska gå och lägga mig i min säng.
Blir att sova ut imorgon eftersom man är en arbetslös jävel för tillfället, hehe
Ska nog ner till Valentino imorgon och snacka med chefen där
Ska ha min lön för det jag har jobbat denna månaden.
Sen blir det gymmet också antagligen.

Saknar dig lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0