Happiness - Pers bästa

Grymt pass idag! Allt känns bara så sjukt bra just nu!

Tog pers bästa i bänk idag, 50kg. Finally! (3 ggr t.o.m) Lycklig som ett litet barn, hehe
3*30kg
2*40kg
1*50kg
1*50kg
1*50kg
5*40kg
 
Valborg idag och de flesta är ute och grillar & festar.. men jag kände verkligen inte alls för att göra någonting.
Är helt slut efter träningen så har bara suttit hemma i soffan och kollat på Top Model & Sex and the City.
Ska snart gå och lägga mig, träning imorgon på dagen och sen ska jag jobba på &Bar på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Tee

äntligen 50kg!! vet precis hur det känns när man stutsar upp från bänken och endorfinet pumpar! härligt! nästa mål din kroppsvikt! det är fan inte omöjligt! förtjäna det så peppar jag dig ditåt!!!

2008-05-02 @ 23:05:20
URL: http://teeman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0