Helgen

Helgen har varit helt okej!
Fredagen : träning sen mys med syster.
Lördag: Träning, smörgåstårta & jordgubbstårta hos födelsedagsgrisen Tobbis.. mmm...det var sjukt gott kan jag säga :-)

Sen jobbade jag nattklubb på Skeppsbron, fick stå i lilla baren själv..sålde för 13000:-.. ganska bra faktiskt..så det var kul!
Men det var riktigt segt att köra hem.. somnade vid 7 tiden imorse och sov till typ halv 3 idag haha.. helt död var jag när jag gick upp..kändes som man hade varit ute och festat skallen av sig eller nåt.. men så var ju ej fallet :-)
Underbart väder idag!!!
Kände att min kropp behövde vila lite idag.. så jag har bara tagit det lugnt.. umgåtts med syster.. lagat middag till familjen & slappat framför TV:n.. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0