Helgen

Lugnt i fredags, tränade och sen blev det filmkväll, riktigt soft.. Kollade på Step Up, riktigt bra dansfilm, och även i denna film hade en riktig pudding huvudrollen.. haha
Eller vad säger du Mia :-P



Sen igår så blev det ett benpass på förmiddagen och efter det var det dags att bege sig till ett helvetes-pass.
Jobbade på Skeppsbron från 16.00-04.00, hade uppåt 100 ätande gäster under kvällen och vi var bara 3 i servisen, varav en ny kille som provjobbade.. så det var lite smått kaos och vi mådde mest skit.
Vi satt verkligen i det bruna! -som min kära kollega Milosz sa.. haha
Sen på nattklubben var det lite lugnare..mycket folk som vanligt, men det var inte så mycket som det brukar vara i min bar.. tråkigt :-(

Sov till halv 2 idag och sen har det inte blivit allt för mycket gjort.. slappat och umgåtts med syster, ätit middag hela familjen.. Tacos och sen blev det choklad-fondue till dessert, mumsigt värre :-D

Vilade från träning idag.. sjuklig träningsvärk i mina ben och mitt ass efter benpasset igår!!!
Men imorgon blir det träning, ryggpass!


Kommentarer
Postat av: Puma

Oh hell yeah att han är het.. *mmmm* ;)

2008-04-21 @ 20:30:43
URL: http://mihas.blogg.se
Postat av: B

Jag såg honom först, han är min!

2008-04-22 @ 14:43:44
URL: http://bjornar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0