Månd-tisd

Måndag:
Satt barnvakt på förmiddagen, fixade lite saker med Mia & sen  på kvällen ett ryggpass på gymmet.

Tisdag:
Va hos frisören och klippte mig, höll på att bli galen på mitt hår.
Sjukt långt och tjockt, jag orkar inte med det! Haha.
Men jag vill inte klippa av det, så det blev bara topparna som rök.. ca,4-5 cm!

Sen körde jag till Malmö, jobbade på ett utskick nere i västra hamnen.
Byggföretaget NCC:s invigningsfest i deras nya byggnad. Ca.400-450 pers.
Helt okej, tycker det är mycket roligare att jobba på sådana tillställningar än i restaurangen..
Kom hem vid 00.30, så det var lite segt..

Ska upp tidigt imorgon, ska sitta barnvakt åt gullungarna!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0