Unemployed

Oh, What a day

Började min dag med ett gympass som gick sjukt bra.
Körde biceps + ben
Kändes grymt och min vilja var på topp som aldrig förr!
Mia & Björnis kom också för att träna, trevligt

Sen var det dags för jobb, inte så värst kul..
Startade en liten diskussion med min chef angående lön & arbetstider
vilket ledde till en väldigt agressiv Jessica som slängde sitt förkläde och sa tack och hej!
Tänker fan inte utnyttjas av en snål jävla idiot till arbetsgivare
Då är jag mycket hellre arbetslös
Har lite extrajobb inne på Skeppsbron så länge iaf,
sen får jag se om jag hittar något annat också.

Arg och förbannad begav jag mig upp till gymmet
Hade inte hunnit äta något förutom proteindrinken och bananen efter förra passet
Men adrenalinet var fullt tillräckligt för att jag skulle orka med ett pass till och få ut lite av agressionerna

Sprang 12,5 min i högt tempo
Sen triceps + vader
Motionscykel
Stretching

Trött och hungrig körde jag och Skruttan hem
Tryckte i mig en välbehövd proteindrink med banan
Mintchoklad, thank you god! Mmmmmmm

Syster kom och mamma hade lagat god middag
Dubbelvikt lövbiff fylld med ost/skinka/senap med kroketter och hemmagjord bearnaise
Mumsfilibaba :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men ändå rätt kanske att du slutade där. Han ska fan inte köra över dig och tro att du ska göra precis vad han säger! Så stå på dig! Löser sig alltid :)
Pusss gumman

2008-04-04 @ 22:36:20
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0