Yeah


Körde bröst + triceps ikväll
bänkpressen gick grymt bra!!!
yeah baby!!!

har kommit fram till att jag inte ska tänka så överdrivet mycket på min kost som jag gjort tidigare, så kanske jag slipper att bryta ihop om och om igen och behöva börja om från början hela tiden... motivationen är kanske inte helt på topp ännu men efter träningen idag så känns allt mycket bättre.
Ska fokusera lite mer på träningen istället för att bara tänka på vikten..börjar bli sjukt trött på mina hetsätningar och jag mår verkligen inte bra av det, varken fysiskt eller psykiskt.
Huvudsaken med att man tränar är ju att man ska må bra - och det har jag verkligen inte gjort den sista veckan...
Så då är det bara till att tänka om, och göra allt på ett annat sätt som förhoppningsvis funkar bättre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis vad jag menade vännen. Man ska må bra av det man gör också. Inte pressa sig och må dåligt. Som sagt. Se till o öka i varje övning, och att träningen går bra. Sen kan man kolla på vikten om man behöver gå ner lite. :) We can do it!
Ses gumman! Puss puss

2008-04-02 @ 09:16:08
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0