Yeah!

Jag var duktig imorse och tog en promenad på 40 min!
Sen blev det en sväng till solariet med Svetlana,
svettigt värre..haha :-)
Efter det bar det av till Frostagatan där det bjöds på en muuumsig taco-paj som Svetlanas kära moder lagat!
Sen film-taaajm.. Green Street Hooligans.. Riktigt bra, och dessutom värsta hetingen i huvudrollen, Charlie Hunnam... Jag finner inga ord...ahh..ruskigt snygg!


 

Sen var det dags för mig att bege mig av mot gymmet.
Bröst & triceps pass.
Personbästa i bänkpress! 47,5kg. Woohoo :-)

Blev ett riktigt långt pass med många skratt.. jag var på ett ganska konstigt humör idag.. vet inte var det var i den där taco-pajen..alla andra undrade iaf! Hahaha..



 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hamnade också i solariet idag, sjukt skönt!

2008-04-18 @ 21:52:32
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Ellen

Aaaah han är så sjukt het den rackaren! Jag kunde kanske offrat min högra! hahah!

2008-04-20 @ 19:36:13
URL: http://www.slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0