19/2

Sov ut idag eftersom jag var ledig, fick i mig en proteindrink sen stack jag till gymmet.
Sprang på löpbandet först som alltid, sen ett skönt rygg pass, nervarvning en liten stund på cross-trainern, sen stretchning.

Träffade Emelie nere i byn så vi gick en runda med hennes vovve..mycket trevligt!
Efter det blev det lunch för mig på jobbet, kycklingsallad!
Sen så la jag och Sara, tjejen jag jobbar med, upp vårat schema.

Efter det blev det 20 värmande minuter i solariet.. inte alls fel!
Ligga och drömma sig bort till värmen en liten stund :-)

Nu ska jag äta middag, mamma har lagat någon indisk kyckingrätt, lät inte alls helt fel det heller.. så ska ner och smaka på det nu, mums!

Sen så blir det ett till pass på gymmet, lite kondition, bröst & triceps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0