Exercise

Då var man hemma från gymmet igen, underbart var det..det är ganska sjukt att man kan må så mycket bättre av att träna!
Träffade Mia från fotbollen där, så vi börjar visst träna ute på grus idag.. men jag jobbar ikväll så det blir ingen fotboll idag.
Men på onsdag, då är jag ledig, och då ska jag träna fotboll :-) måste köpa grusskor bara..kanske hinner kolla lite i stan innan jobbet idag.
Nu ska jag in i duschen sen måste jag städa badrummet..suck..varför är det så tråkigt att städa hemma..mycket roligare att göra fint hos andra :-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Man känner sig verkligen mycket bättre när man har tränat, hälsosam på något vis :P
Ha en fortsatt bra dag! :)

2008-02-04 @ 14:36:17
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se
Postat av: Anonym

avisst känns de härligt efteråt när man tränat =) Dagen blir såå mkt bättre! Trevligt o träffa dig idag ju =)
Får träna sen igen i veckan! Kanske ons?! Om inte annat, fre =)
Hörs gumman!
Puss puss

2008-02-04 @ 21:16:22
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0