Fotboll

Var på min första fotbolls träning sen i höstas igår!
Gick väl okej, är väl inte världens roligaste att spela på grus, men det var skönt att komma igång med något annat än styrketräningen igen.

Är egentligen mer sugen på att börja lira basket igen, men det blir lite svårt eftersom jag hade fått börja spela i Malmö igen, och det är lite långt att åka och det passar inte riktigt ihop med mina arbetstider.

Men möjligtvis sen efter sommaren när jag är i Sverige igen, då kanske jag har tid att börja spela igen.
Får se, får se..
                                                                               


Jag är inte en person som gillar att planera så långt fram.. tar för det mesta saker som de kommer, och det brukar lösa sig till det bästa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0