Friday

Fastnade vid datan igår,som vanligt.. måste sluta lägga mig med laptopen i sängen, somnar alltid för sent.
Behöver mer sömn!
Och jag mitt kål, hade ju såklart glömt att ta hem min arbetskläder & skor från jobbet häromdagen..
Så var tvungen att köra in till Lund när jag vaknade för att hämta skitet..kändes ju knappt onödigt eller vad!
Behövde de eftersom jag ska jobba extra ikväll, på Valentino, haha. Känns som jag snart har jobbat på varenda liten restaurang här i Hörby..
Men det ska bli kul faktiskt, skönt att slippa åka iväg för att jobba för en gångs skull..

Sen när jag kom hem så körde jag direkt till gymmet, träna med Mia..
Körde ben & mage idag.. kändes ganska segt faktiskt. Men skönt att ha det gjort!
Sen så ökade jag i rodden igen!! Bra va Tobbisssss :-)

Beställde lite nya kosttillskott från gymgrossisten igår & ett par svarta wrist wraps från Better Bodies.
Jag  har egentligen inte råd att köpa massa saker nu.. men detta behövde jag faktiskt :-)




Börjar jobba klockan fyra, så det är dags att börja göra sig i ordning nu..


Kommentarer
Postat av: Slellen

Ooolala... så du är lite på valentino nu med! NICELIGT! Du jag har lite news till dig sen... Har ordnat rummet i sthlm nu så du oxå bor med oss.. Så shoppa nu inte upp alla cash så du inte kan hänga med.. Ska bli nice som fan fredags kvälllen! ;-)

2008-02-08 @ 22:00:30
URL: http://slellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0