Good Morning

Sov inte alls så gott inatt, vaknade till hela tiden..jobbigt.
Sjuk träningsvärk i kroppen har jag, har nog blivit lite för mycket  träning de sista dagarna..känner att jag nog får vila idag.
Får se ikväll hur jag känner mig, så kanske det blir ett litet pass i gymmet.
Jag har lite svårt med det där att låta kroppen vila, när jag väl har kommit igång med träningen..som just nu..så vill jag bara träna hela tiden,  det enda jag tänker på.
Det är inte bra, jag vet! Kroppen måste få återhämta sig..och det är när man vilar som man växer!

Så nu ligger jag i sängen med min kära laptop och drar mig istället..kollar på Days of Our Lifes.
Det är ju sjukt hur länge en serie kan hålla på egentligen! Har nog kollat på den så länge jag kan minnas..och vi i Sverige är fortfarande flera år efter vad som finns inspelat!
Kommer ihåg när man var sjuk och stannade hemma från skolan.. highlight of the day! Våra bästa år! Haha
Det värsta är att man behöver inte ha kollat på typ ett år, och du fattar ändå vad allt handlar om! :-)

image82


Hur som helst, nu är jag jättehungrig! Ska gå ner och käka lite frukost..mums


Kommentarer
Postat av: alex

jag planerar min dag efter vbå! hahaha

2008-02-20 @ 11:03:19
URL: http://alleballekung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0