H.A.K

Det blev en lång dag på jobbet,från 11 imorse till 20.30 ikväll..
Hann med att sticka till gymmet när jag kom hem, var skönt att få hinna träna idag.

Uppvärmning på crosstrainern 10 min, sen ett axel & vad pass, sen löpbandet 10 min i högt tempo,sist stretching,as always.

Var ju egentligen tänkt att jag skulle börjat deffa för flera veckor sen, men eftersom jag inte har någon att tävla mot i min klass på klubbmästerskapet, så har det inte känns så viktigt att gå ner de där kilona.
Men nu fick jag ett litet ryck & kände att jag nog ändån borde tappa iaf 3-4 kg.. låg på 70 kg igår efter träningen, så vi får se hur mycket jag hinner gå ner på 2 veckor, som det är kvar till KM.
Hur som helst, så går träningen bra nu..och det känns skönt som fan, jag tänker inte så mycket på min vikt längre som innan när jag tränade..utan vill bara ha ut så mycket så möjligt av träningen.
Jag är så glad att jag har mitt gym - det är det bästa gymmet - HAK  :-)
Ska sova nu, sen upp imorgon och ta en promenad..vilket jag har bestämt mig för att göra varje dag nu, fram till Km iaf.. men det är ett skönt sätt att börja dagen på, man blir så mycket piggare.


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-02-26 @ 00:37:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

Du får låtsas att du ska träna mot mig =P
Ses imorn vännen! :)
Puss

2008-02-26 @ 19:43:00
URL: http://mihas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0