Ice Cream

Fick ett sånt sjukt sug efter Ben & Jerry´s glass i förmiddags!
Jag som skulle hålla stenhård diet fram till klubbmästerskapet, yeah right.. haha
Jessica = Matvraket No.1
Jag kunde helt enkelt inte stå emot, jag vet jag är sämst Tobbis, det blir ingen Greys Anatomy ikväll förstår jag :-( hehe

Men om man tänker på det som så här, nu är jag inte alls sugen på glass längre.. eftersom jag nästan åt upp hela paketen; 'Caramel Chew Chew', och mår nu mest illa faktiskt.
Så nu lär det nog ta ett tag innan jag är sugen på glass igen..vilket gör att jag nog klarar att hålla mig fram till den 8 mars....utan någon glass.
Jobbigt värre!

image84             Precis som det går att stå emot ?! Oh no!!!


Can't help it - I freakin' love icecream

mmmmmmm, speciellt Ben & Jerry's

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv; när du lyssnar på en låt på youtube så finns det en link där det står embed och under den så finns det en lång text remsa den kopierar du och sen så går du in och gör ett nytt inlägg och trycker på knappen där det står html då kommer det upp en ruta där du klistrar in texten och trycker på uppdatera och så är det klart :) hoppas du förstod min förklaring ;P haha

2008-02-20 @ 15:11:26
URL: http://jenniferjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0