Long Day

Sjukt trött.
Jobbat heeela dagen.
Och ingen promenad blev det imorse heller eftersom jag nästan försov mig, så hade typ en halvtimme på mig att duscha & fixa till mig.. stressigt stressigt.
Men imorgon blir det en promenad eller en joggingrunda innan jobbet.
Skönt att jobba lördagar.. alltid så lugnt på dagen då så man kan sitta o slappa bara :-)
vika lite servetter..haha..
Sen fick jag reda på att den andra tjejen på mitt jobb hade slutat igår..så nu är det bara jag i servisen.. inte så bra.

Ingen som behöver jobb ? Hör av er isåfall!

Och det här jävla regnet.. man blir ju bara så sjukt less

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

hej jessica..jag behöver jobb...jag vill ha jobb..jobb jobb:) ja pluggar..men pallar inte plugga mer..sjukt tråkigt...kan du inte höra med din chef? minns inte va han heter..han vet vem jag e iaf.. hoppas du nu vet vem jag e...ja va nere på valentino i fredes med josie o louise..remember? hör gärna av dej antingen på min mob lr om du svarar här...mitt nr e iaf 0707822229 o jag kan börja jobba omgående..=)kram emelie

2008-03-04 @ 08:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0