Lunch

Så, då har man jobbat sin första lunch på nya jobbet.. det var riktigt lugnt idag.
Kom precis hem, ska hinna med att sticka till gymmet & träna innan jag börjar jobba kl. 17 igen ikväll.

Hade tänkt dra ut till Lund eller Malmö efter jobbet imorgon, har varit sugen på det hela veckan..men sen idag kände jag inte alls någon lust för det längre.
Kanske för att jag känner mig jävligt seg idag, det var tungt att gå upp ur sängen imorse..blev ingen joggingrunda eller promenad imorse heller.
Fan, måste verkligen få lite ordning på  mig själv! Börja lägga mig i tid om kvällarna, för det är jag nog sämst på!


Ikväll ska jag jobba till 23 ungefär..sen ska jag bara hem & ta det riktigt lugnt.
Sen jobbar jag hela dagen imorgon från 11-23. Ruskigt roligt eller vad.
Men sen är jag ledig på söndag så det ska bli skönt.
Får väl se vad jag känner för imorgon efter jobbet.
Verkade som syster skulle supa till det lite,haha, så det är säkert mycket möjligt att det blir en runda ner om valvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0