Mañana

Det blev ingen träning idag.
Va hemma hos kusinerna hela kvällen!
Men jag vet att min kropp behövde vila idag, efter 2 pass i måndags & 2 pass igår.
Grym träningsvärk!
Men då vet man att man har tränat ordentligt iaf!

Imorgon får det bli en joggingrunda när jag vaknar.
Sen ska jag & Emelie köra till, hm..Burlöv tror jag vi bestämde oss för om jag inte minns fel..för att shoppa!
Eller ja, Emelie ska shoppa.. jag får försöka hålla i de få kronorna jag äger, haha
Behöver dock en ny rouge & möjligtvis något annat litet.. :-)

Sen blir det gymmet på kvällen, dags för ett mördar benpass känns det som, och mage!
Looking forward to! Haha..
Har fortfarande träningsvärk sen förra benpasset, och det var ett par dagar sen om man säger så.. sen plus att jag har joggat varje dag & dessutom hade första fotbollsträningen sen i höstas i måndags.. kanske inte så konstigt att den inte har släppt!
Men det är ett måste..om mina små kycklingben ska börja växa nån gång,haha

nej men ärligt talat, spinkiga ben är väl något av det oattraktivaste som finns?
Enligt mig iaf.. så det kommer bli en massa utfall & knäböj för min del imorgon kväll :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0