Min namnsdag idag

Segt  pass på gymmet idag, men körde ganska tungt..behövs om mina små biceps ska börja växa nån gång..går segt som fan för dom tycker jag :P haha
Men men, det är bara att kämpa på..allt kan inte komma direkt..

Sen var det dags för lunch när jag kom hem, fixade ihop en varm fullkornsmacka med kycklingfilé & keso, tomatsallad & kokta ärtor/morötter. Smarrigt!




Har legat och vilat en stund nu..ska strax städa lite på mitt rum och badrummet.. sen blir det  middag med familjen.
Lillebror fyller 18, kan man dock ej tro..haha..
Sen är det dessutom min namnsdag idag, Maria!

Vad är egentligen den här grejen med att man ska ha så många namn?!
Anna Maria Jessica Olsson
Det är alla mina namn.
Till vilken nytta liksom? Man använder ju bara tilltalsnamnet..

Kommentarer
Postat av: Desi

Det där både låter och ser fruktansvärt gott ut!!

2008-02-28 @ 20:09:10
URL: http://www.fitnessdesi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0