Mums

Helt slut nu.
Kom hem från gymmet för en liten stund sen & har nyss käkat lunch.
Åt en sjukt god soppa som mamma hade gjort, typ tomatsoppa fast med kokosmjölk i, sen la jag i lite marinerad kycklingfilé & keso.. grymt gott blev det! Måste fråga mamma om receptet.. mmmmums




Dagens pass:
löpbandet 10 min
bänkpress
hantelpress bröst
crosstrainer 10 min

ska lägga upp lite bilder från passet strax...

nu ligger jag i sängen och vilar, blev helt utslagen efter maten, haha..
mitt rum ser ut som ett helvete och jag måste verkligen städa idag..
ska samla lite energi först bara :-)

har fotbollsträning ikväll, men jag känner verkligen inte alls för det, har tappat suget för det helt..tror det är för det grusträning, det suger fett ju.. väntar till vi kommer ut på gräs istället.
Håller mig i gymmet så länge istället..mycket roligare!


Kommentarer
Postat av: MiniJossan

Vad tävlar du i?

2008-02-27 @ 22:37:29
URL: http://minijossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0