Natti natti

Då var man hemma från jobbet & det blir läggdags direkt..

Det gick bra på gymmet idag, var lite stressad eftersom jag skulle iväg till jobbet igen..
Men det blev ett helt okej pass.
Först 10 min på crosstrainern, sen ett hårt biceps pass..skönt.. sen joggade jag ner lite på löpbandet efteråt, och till sist stretching.
Viktigt det dära, alltid segt som fan att ta sig tid till det efter en träning, men jag har gett mig fan på att jag ska stretcha efter varje pass!
Och det har jag gjort också.. good girl :-)

Jobbet gick bra ikväll, var ganska lugnt faktiskt, mest yngre folk så det blev inte så mycket dricks tyvärr.. men men,får se om det  blir bättre imorgon!

Nu ska jag lägga mig för att sova, är verkligen trött idag så hoppas jag kan somna någorlunda snabbt.. förstår inte varför jag alltid ska ha så svårt att somna..borde ju däcka direkt eftersom jag alltid är så trött efter träning & jobb.
Men ack nej, ska behöva ligga & vrida & vända på mig hur länge som helst.. jobbigt värre!
såå,wish me luck tonight!

Sleep tight

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0