Sad day

Kom nyss hem efter en heldag med barnen, är dom underbara eller underbara!
Tyvärr var Macke inte med eftersom han var i skolan, så det var lite tråkigt att man inte fick träffa honom innan de ska åka.. men sen så är det lite lättare att handskas med de små busfröna när de bara är två!
Först åt vi frukost och sedan gick vi ner till Källhaga för att hälsa på mormor  där hon var hos alla gubbarna och tanterna :-)
Rasmus skulle ju tvunget cykla, och det kan jag säga gick ej så himla bra i detta yrvädret! Han lyckades med X antal vurpor! sötnöt!
Sen  efter en stund där så gick vi till byn för att äta lunch på Valentino, blev bjudna på allt av den nya ägaren..fråga mig ej varför,men väldigt snällt! haha gratis är gott!:P
Sen blev det en jobbig väg hem med trötta barn, så vi svängde in en runda till min kära moster och mina söta kusiner, där ungarna fick busa av sig lite.. och jag och Annelie drack kaffe och snacka skit som vanligt.. alltid lika trevligt! Måste verkligen gå dit oftare känns det som!

                     



strax köra till Lund och jobba..suck.. orkar ej, hade helst legat hemma och sovit bort förkylningen, men men..
Mycket möjligt att det blir lite ändring på jobbfronten inom kort.. säger inget än.. men vi får väl se:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0