Sol & mat

Fan va dryg dag..börjar med att jag vakna kl.9 för att gå ut & gå som jag bestämt mig för, men vad hör jag..ösregn som smattrar utanför på taket till uterummet..
ahhhrg..kan man bli trött eller trött, jag tänker fan inte gå i nåt jävla regn & bli förkyld! Så jag sov en timme till sen var det dags att duscha & göra sig klar för jobbet.
Tar min cykel & mammas paraply, det  var typ värsta stormen ute & jag kunde knappt hålla uppe paraplyet så mycket det blåste.. kan bara tänka mig hur det såg ut.
Sjukt förbannad var jag.. finns nog inget jag hatar mer än dåligt väder, man blir på kasst humör direkt! Tänk så glad man blir när solen bara tittar fram lite..
jag vill ha vår nu.jag vill ha den där vårkänslan..gå ut i t-hshirt fastän det egentligen fortfarande är kallt, men solen lyser och man tycker det är såå härligt..
GE MIG LITE SOL TACK!!! Jag känner att jag verkligen behöver det nuuu....
por favor, necesito calor!!!!

Och ja...vem är sämst om inte jag egentligen, jag klara fan inte ens 2 dagar utan att äta nåt onyttigt,haha.
Var duktig hela dagen igår, och näästan hel dagen idag..men sen blev jag så jävla hungrig efter att bra ha ätit sallad,ägg & kött & min kropp skrek ihjäl sig efter lite kolhydrater.. jobbigt värre..
sen gör det ju inte saken mycket bättre att man jobbar i en restaurang & befinner sig mitt i maten exakt hela tiden..man blir ju inte hungrig eller vad..haha.
Så innan vi stängde lagade dom på jobbet massa pizzabröd & då kunde jag fan inte stå emot längre :-)

 Just can't help it - I'm a sucker for food! That's just it!

Jag vill verkligen inte veta hur jag hade sett ut om jag inte hade tränat så mycket som jag gör, haha.

Nej, nu har jag ångest över dom dära pizzabröden som jag tryckte i mig..
Så ska ner & slå lite på boxsäcken plus köra lite triceps..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0