Sunday off

Då var ännu en helg över!
Jobbat både fredag och lördag, riktigt mycket att göra på jobbet igår, fick göra en liten comeback i baren på kvällen tillsammans med Max..var längesen sist så det var riktigt kul :-)
Kom hem lite efter 4 inatt, och vem låg inte i min säng om en liten full lillasyster som hade varit på Jägersbo, haha.
Du är för rolig du mitt lilla hjärta!!

Vi sov ganska länge idag..och sen åkte vi en liten sväng till Nova, kom inte dit förräns halv 5 och dom stängde 5, haha knappt lönt eller vad!
Men köpte ändån en tröja, en parfym: Esada "S" & lite smink och så.. och jag mitt kål, råkar ju såklart ta mascaran jag köpte i BRUN, typiskt eller vad. så får se om jag kan byta tillbaka den så jag får en svart.. störigt värre!

Sen körde vi hem till Joannas lilla lägenhet & mös lite framför tv:n.. trevligt trevligt syster min
Nu ska jag faktiskt nanna,eller först ska jag kolla lite Andra Avenyn, sen ska jag sova :-)
Har inte riktigt blivit av med förkylningen än..men imorgon MÅSTE jag bara börja träna igen..så det får bli en liten joggingtur på morgonen, sen en runda till gymmet innan jobbet.

Sweet Dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0