Tired

Ja,ännu en seg söndag.
Det blev valvet efter jobbet igår.
Inte så mycket folk men det var väl hyfsat trevligt.
Där var en helskum kille som följde efter mig & syrran, typ hela kvällen.
Haha, riktigt konstig människa. Fatta vinken liksom!

Efteråt gick vi hem & käka glass med nutella hos Elin..mumsiii :-)
Mår inte så bra idag...blev nog lite för mycket av den där alkoholen igår.
Blir lugnt ett tag framöver nu har jag bestämt mig för.

Från och med imorgon ska det bli ordning på allting.. äta & träna ordentligt.
Ska faktiskt sätta mig & lägga upp ett nytt tränings schema strax.

Nu ska jag vila lite till..sen får vi se om jag pallar med ett gympass ikväll eller inte.
Vet att det inte är så bra att träna dagen efter, men va fan..man har sån jävla ångest för allt man fick i sig dagen innan så man är ju nästan illa tvungen att dra dit, annars sitter man bara hemma & mår dåligt, haha.
Usch,jobbigt värre det hära.. men man får skylla sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0