Trött

Trött är ordet idag, sjukt trött är jag.
Var inte så mycket folk på jobbet igår så vi stängde redan 1, så  jag var hemma vid 2 tiden..riktigt skönt, känns som jag hade varit helt förstörd idag annars.
Träningsvärk i hela kroppen har jag också, jobbigt men skönt på nåt konstigt sätt,haha

Tobbis-förlåt för att jag inte skrivit om dig i min blogg,men nu gör jag det så nu kan du sluta sura:-)
hoppas du har det kul i Dalarna. åhh,jag vill också åka bräda igen..

men nästa vinter då ska jag åka hela tiden om det blir som jag tänkt, säsonga i Åre, kommer bli sjukt roligt. Någon som är sugen på att  följa med? :-)

Nu ska jag gå upp ur sängen, ta på mig lite varma kläder, sen ut & springa en runda i den friska luften..bara längtar tills det är vår igen så man slipper frysa!

Kommentarer
Postat av: patrick

tobbis=torböld?

2008-02-08 @ 07:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0