USA - Los Angeles

Nu är det färdigt och bestämt - det blir USA för min del i sommar!

Biljetten är bokad och den 27 maj sitter jag på planet på väg till Los Angeles.
Hemresa den 18 augusti.. nice eller vad :-)

Känns nästan lite overkligt, ska bli så sjukt roligt!

Måste dock försöka spara vartenda litet öre som jag tjänar..säger bara good luck till mig själv - shopaholic som man är. Men I MUST!
Jag får inte handla!! Inga nya kläder, ingenting!!
Ahhrgh.. grymt svårt.. men får fösöka tänka på allt man kan handla där nere istället, och hur mycket billigare allt är där!


GRYMT - det är ordet för detta. LA - here I come :-)

Kommentarer
Postat av: Ania

Shit ska du vara där såå länge??? Du kommer ju bli helt amerikansk. :P Jag beundrar verkligen att du gör detta! Du kommer ju definitivt inte ångra dig!! :D

2008-02-18 @ 19:07:10
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: patrick nilsson

Yaaaay!

2008-02-19 @ 02:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0