Cleaning day

Somnade sent igår så jag sov ut ordentligt idag utan att ställa klockan som jag gör för det mesta..
och vaknade nu vid ett! Segt!
Har precis kollat på Days of our Lifes och nu ska jag gå och äta frukost / lunch haha.
Sen blir det en riktig städdag eftersom jag inte orkat ta tag i det ännu, men nu är jag tvungen.
Funderar på att ta en vilodag från träningen eftersom jag tränat ganska mycket nu på sistonde.
Men träningsuget är där och kroppen har inte sagt ifrån, jag känner för att köra ett hårt pass så jag får se hur jag känner mig ikväll!
Off to eat...


Kommentarer
Postat av: kattis

i hate it, när man inte vill vila men ska. d känns som återhämtningen inte är opti då!

ja måste typ vila en deeeel nu för min kropp känns lite föör sliten, suck!

2008-07-17 @ 08:04:45
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0