Early Morning

Uppe tidigt idag ja, vaknade redan kl.9, av väckarklockan förstås.. chansen att jag skulle vaknat av mig själv vid denna tiden på dygnet = noll. Haha.
Ska till gymmet om en liten stund med syrran, benpass som gäller, gött gött... :-)
Sen ska vi in till Lund en sväng, kolla lite affärer, jag ska försöka att INTE handla något med tanke på min ej så goda ekonomi för tillfället, hehe.
Sen möte på &Bar. Har bestämt mig att säga till dom att jag bara jobbar där tills vidare, till jag hittar något i Köpenhamn förhoppningsvis.. men det ska nog inte vara så svårt.

Fick ett erbjudande om en väldigt BRA sak igår :-)
Men det är inte hundra än så säger inget om det..får veta senare ikväll!
Men jag hoppas, hoppas, hoppas såå mycket på detta, hade varit perfekt.

Kom på att det är ju fredag idag! Numera känns det som helg hela tiden för mig eftersom jag varit ledig i snart 8 veckor!
Men är väl så illa tvungen att börja samla ihop lite guldpengar snart!

Hörde att regnet är här för att stanna, tråkigt tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0