Goodmorning

Godmorgon, godmorgon...
idag är jag sliten. Somnade nog inte förräns 5 imorse, fastnade vid datan..låg och kollade på Gossip Girl i sängen, och det värsta med serier är att man kan ju inte sluta när man vill.
Utan man måste fortsätta och fortsätta att kolla, tills det inte finns fler avsnitt att se på.. hemskt! haha

Men ja, sen somnade jag gott i alla fall.. hade värsta drömmen tills syrran ringde och väckte mig för en halvtimme sen.
Drömde bl.a att jag precis kommit hem från Usa igen, och jag mitt kål hade glömt den ena resväskan på Kastrup och det kom jag ju så klart inte på förräns jag var på tågstationen i Malmö.
Fast det såg mer ut som om jag var på en skola för det var ungdomar och en massa skåp överallt. Wierd
Hursom helst så träffade jag Ellen och jag kom på att jag hade glömt min ena resväska och vi bestämde oss för att åka tillbaka och hämta den...
...sen vaknade jag av att syrran ringde och väckte mig!
Jajaja, konstigt det här med drömmar...

Så nu sitter jag här, ska strax fixa ihop lite frukost och sen är det dags för gymmet med syster yster, och efter det ska vi till frisören och boka klipptid.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ha ha! den drömmen, skulle inte förvåna mig om de händer nån gång... ;-)

2008-07-14 @ 21:49:35
URL: http://slellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0