Hair

Nu sitter jag här med min kesella m. fun light rasberry..smaskens
Har precis plattat färdigt håret, tog bara 45 minuter haha.
Mitt hår är nog något av det jobbigaste.. sjukt långt & sjukt tjockt!
Visst det är fint, men JOBBIGT. Så imorgon åker det det av.. en liten bit iaf, hehe.. får se hur mycket jag vågar klippa.
Jag har lite frisörfobi, jag brukar hata att gå dit, men just nu så vill jag faktiskt klippa mig för en gångs skull!
Nä, nu ska jag lägga mig och glo lite på tv..försöka somna i tid.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: kattis

ah, lycka tll hos frissan!

O tack för komplimangen :):)

2008-07-15 @ 07:00:07
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen
Postat av: kattis

shit läste kommentaren från den där tanja längre ner... de verkar ju va nån du känner... ELAKT!! Gah... jag får iaf ITNE den uppfattningen av din blogg, men de antar jag att du redan hajjar =)

2008-07-15 @ 07:50:32
URL: http://metrobloggen.se/Sommarformen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0