Long Day

Idag har jag och Ellen varit i Danmark och sökt lite jobb, så vi få hoppas på det bästa!
Träffade min gamla vän Joanna på Field's, inte träffats på sjukt länge så det var jättekul.. plus en väldigt bra nyhet, men skriver ingenting förräns jag vet säkert :-)
Sen blev det en sväng i stan i Malmö för Ellen skulle köpa tv-spel,haha,Brittan min äkta Nintendoälsklingsnörd!!!!
Tack för en trevlig och bra utflykt idag babe!!

När jag kom hem lagade jag en massa köttfärssås som jag har fryst in så nu har jag färdig mat ett tag..rätt skönt.. ska laga lite fetaostbiffar också imorgon tror jag!

Gymmet med sis:

Axlar/Mage

-Löpband: 20 minuter
-Hantelpress
-Drag till hakan
-Hantellyft åtsidan
-Baksida axlar(maskin)
-Lyft åt sidan(maskin)
-Mage 11 set, tot. 245 reps

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra jobbat idag babe! :)

2008-07-22 @ 22:12:36
URL: http://mihas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ha ha! Att jag är tv-spels nörd! Kommer jag aldrig dölja! :-) Hoppas nu vi får några jobb!

2008-07-23 @ 00:33:30
URL: http://slellens.blogg.se/
Postat av: AD

bytat blogg!

komsikomsi!

www.keepsonwinning.blogspot.com

2008-07-23 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0