Lund

Har varit en riktigt lång dag idag, först gymmet imorse - benpass som heter duga.

-Knänöj(smith)
-Benpress
-Utfall
-Liggande lårcurl
-Benspark
-Stående vadpress

Sen åkte vi in till Lund, syrran shoppade en massa saker! Och jag fick mest bära, haha..
Gick aldrig till &Bar, kände att jag inte alls vill jobba där mer..
Sen gick vi på bio och såg Sex & the City, grymt bra var den :-)

Nu ska jag sova, måste upp tidigt imorgon.

Ska in till sjukhuset och hälsa på farfar och sen iväg och kolla på möbler till Joanna.



Hoppas, hoppas, hoppas... det är vad jag gör just nu!


Kommentarer
Postat av: Mia

Verry good my dear! :)



Så du har bestämt dig nu ang. jobbet. Tror nog du gjorde de bästa beslutet, med att inte gå tillbaka dit! :) Du kommer inom snarast hitta ngt, är jag säker på! Vem skulle inte vilja ha dig anställd liksom?? :)

Ses imorgon!! Puss

2008-07-20 @ 19:02:54
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0