Mjau Mjau

Ja då börjar man bli människa igen, usch vad segt det har varit efter marknaden, det blev två hårda dagar.. men oj så roligt vi hade!

Mjau mjau mjau mjau mjau :-)
Ja ja ja ja ja :-)



Helgen har varit ganska lugn, min kropp har fått återhämta sig så att jag kan börja träna igen.. Har ju t.o.m fått syrran att bli medlem på gymmet så nu blir det hårdträning!
I lördags var vi på kusinernas konfirmation och sen igår var det släktkalas i Almarkaröd.
Idag har jag och syster varit i Lund och shoppat lite.
Jag köpte en ny Ipod eftersom min gamla tog sig ett litet dopp i dassastolen precis när kommit hem från usa, haha :-( Inte roligt alls egentligen..suck!
Det störigaste var att jag verkligen funderade på att köpa en ny när jag var där borta, eftersom det är så mycket billigare där, men sen så struntade jag i det för jag tänkte att den jag hade fortfarande fungerade bra.. men tji fick jag!
Så kan det gå:-)


My new pink Love

Kommentarer
Postat av: tess

hejsan jessica!

hoppas du haft en underbar resa...

tänkte höra med dig om du hade lust för att komma hem till mig lördagen den 19e tänkte bjuda hem lite tjejer då o bara äta lite och dricka lite vin/öl? så hur ligger dte för dig?

2008-07-08 @ 12:12:04
URL: http://tuzze.blogg.se/
Postat av: tess

trevligt, d räknar jag med dig då;)....Jag jobbar i köpenhamn på forex o ja det är ju mkt bättre pengar!

går inte ens att jämföra. en det finns massa av jobb där så borde inte vara så svårt....

2008-07-08 @ 16:03:55
URL: http://tuzze.blogg.se/
Postat av: AD

haha men jag är avensjuk på dig! P men jag hade aldrig velat förlora detta iof.

men hade jag varit singel hade jag åkt direkt :) japp, bor brevid statoil nu. men du bor fortfarande hemma vell? kanske drygt med en tom l'ägenhet när man reser så :)

2008-07-08 @ 17:24:57
URL: http://ads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0