My life, my choice

Postat av: Tanja

OK, jag har läst många bloggar pga mycke tid, men detta e fan den värsta. du har ju för fan inget liv. träning hit o träning dit. come on!!! stack t.o.m för tidigt hem från USA, hur blond får man bli?! ovän med alla eller? vem fan pallar med en träningsnarkoman som e så upptagen me sitt utseende o inte hinner var human?! skärp dig. va tvungen att få de skrivet.

2008-07-12 @ 14:00:57


Kom nyss hem från Höör, precis käkat lunch med syrran och laddar upp inför passet..
Satte mig vid datorn och såg den här väldigt underhållande kommentaren på min blogg!
En viss Tanja som påpekar att jag ska skärpa mig och att jag inte har något liv, är upptagen med mitt utseende, träningsnarkoman, blond, osv osv.. Ni ser själva ovan!

Bara undrar en sak, vem är du att döma mig om du nu inte känner mig? Genom att läsa min blogg. Tror du verkligen jag skriver om hela mitt liv här?
Och hur vet DU egentligen att jag kom hem tidigare från L.A, det är inget som jag har skrivit i min blogg!
Jag har heller inte skrivit ett ord om VARFÖR jag valde att åka hem tidigare, så jag förstår verkligen inte hur du resonerade när du valde att skriva som du gjorde. Tydligen så vet du kanske vem jag är trots allt!

Hur som helst, så gav det mig ett gott skratt!
För antagligen, så är det du som är personen som inte har något liv! Som har tid och ork att irritera dig så mycket på en annan människa som du inte ens känner!

Och om du nu tycker att jag verkar vara så ytlig, så kanske det beror på att jag är ingen människa som vill dela med mig av hela mitt liv till resten av befolkningen.
Det är inte ofta jag delar med mina egna tankar och känslor, förutom till de personer som jag vet står mig nära.
Sån är jag, thats it..

Och träningsnarkoman? Hell yeah, jag lever för träningen! Jag älskar att träna! Och av det du skrivit förstår jag att du är en person som inte tränar..
Idrott är något som har följt mig hela livet, jag började idrotta när jag var 6 år gammal, så det är en självklarhet för mig, en livsstil som jag har helt enkelt!
Jag gör inte det för att jag känner att jag måste, inte för att jag ska bli smal och verkligen inte för att jag är någon narkoman!
Jag tränar för att jag tycker det är roligt, det är en del av min vardag och huvudsakligen för att det får mig att må så mycket bättre!
Tro det eller ej, jag har visst perioder då jag inte tränar pga vissa personliga problem som jag inte tänker berätta om här, men just då - under de perioderna, det är då som jag mår som sämst.

Jag är en person som är väldigt säker på mig själv, jag mår bra, jag vet vem jag är, jag vet vem mina riktiga vänner är och var jag har dom!
Så att se en svag person som dig skrivit något sånt här - rör mig inte någonstans!
Just so you know..

So fine, you judge me, but you don't know me, not even a little bit.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha jag dör! Jag kan ju säga att JAG så fall pallar med "en träningsnarkoman som e upptagen me sitt utseende" Undra vad lilla miss komentatorn är... En otränad sill, helt upptagen med alla andras liv kanske? Snälla någon! :-P

2008-07-12 @ 20:14:57
URL: http://slellens.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snacka om att hon inte vet vad hon pratar om!

2008-07-13 @ 08:58:47
URL: http://pincetten.blogg.se/
Postat av: Hanni

Vilken sköning. Ja, det är djävligt irriterande när folk tränar. Det pyser ur öronen på mig bara jag tänker på det. Haha. Jesús and his brother go omg!

2008-07-13 @ 16:57:23
URL: http://hannisgold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0