Oh Happy day!

Vaknade, duschade,fixa till mig lite,tog bussen till Malmö.
Shoppade lite nya kläder och lite annat smått & gott :-)
Träffade Shopay för att lämna mina CV:n till honom så att han kan lämna ut dom på Kastrup.
Käkade indiskt,biff & svampgryta, väldigt gott!
Gick hem till min vän Joanna en sväng, eller ska jag säga min blivande lägenhet;-)
Yes, jag flyttar till Malmö..så snart som möjligt..måste bara få hjälp att flytta alla mina saker!


HAPPY HAPPY DAY, THIS DAY :-)

Ikväll har jag slappat med kusinen Mathilda, mys mys och massa skratt!
Nu ska vi snart sova.. imorgon blir det morgonpromenad, planerat iaf, får se hur pigga vi är, haha

Godnatt - en glad Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0